ثبت ۲۲۵۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طي ۶ ماهه اول سال ۹۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ورامین گستر ، محسن خرمي شريف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداري قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دريافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است.

وي افزود: مشارکت شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک روند رو به رشدی دارد و این تماس ها موجب میشود مجموعه بزرگ شهرداری در حل مشکلات تلاش مضاعف داشته باشد.

این مدیر شهری اظهار کرد: شیوه کار کارکنان سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارکنان این واحد به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.

خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماري سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری، در شش ماهه اول سال ۹۹ مردم قرچک، ۲۲۵۰ تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسيده نشان مي دهد موضوعاتي مانند لکه گيري آسفالت با ۵۱۷ تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با ۱۹۳ تماس، سد معبر با ۲۳۲ تماس، حوزه شهرسازی(ساخت و ساز) با ۲۳۶ تماس و جمع آوري زباله، نخاله و نظافت محله ها با ۳۴۳ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

شهردار قرچک در پايان با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری قرچک درگاه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی ميتوانند چنانچه هرگونه درخواست يا پيشنهاد و خبري در رابطه با فعاليت هاي شهرداري قرچک دارند با شماره سه رقمي ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات اين سامانه را متمايز مي کند آن است که در خواست هاي ثبت شده به صورت شفاف قابل پيگيري است و چنانچه به آن رسيدگي نشده باشد، فرد ميتواند علت عدم انجام آن را پيگيري و از جزئيات مطلع شود.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاکدشت کشف شد

س نوامبر 17 , 2020
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ورامین گستر ، سرهنگ رضا علی بخشی ، با اشاره به اهمیت تحکیم ارتباط مردمی با نیروی انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس کلانتری ۱۲ فرون آباد شهرستان پاکدشت پس از اطلاع از فعالیت فردی که اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، تحقیقات در این […]